12 Mayıs 2013 Pazar

Dünya üzerindeki en favori yerim...

Yemyeşil çimin üzerindeyim,
Kalem ile kağıdın üzerine yazmayı biraz unutmuşum.
Yine de mavi aynı mavi, yeşil aynı yeşil.
Üzerine uzandığım toprak aynı toprak.
Sadece biraz daha olgun, daha köklü bitkileri.
İki çocuk kollarını açarak çimlerin üzerinde yuvarlanıyorlar.
O hareketi yapmak 'o an' onlar için o kadar önemli ki, hiçbir şey umurlarında değil.
Sahi, kendini tamamen özgür bırakmak nasıl bir şeydi?
Hatırlamaya çalışıyorum...
Sonra boşveriyorum, güneşi çekiyorum içime.
Şairin dediği gibi; 'İstanbul'u dinliyorum'
Ama gözlerim o kadar açık ki, sadece dinlemiyor, izliyorum hayatı.
Yaşıyorum ben, evet!

Ayşegül K.

2 yorum:

  1. Gözlerinin hep açık olmasını dilerim!!!

    YanıtlaSil
  2. Ayşegül'cüm çimenlerde yuvarlanmak çocukluktan beri en sevdiğim aktivite..Insana kendini özgür ve yaşadığını hissettiren anlardan biri...Hatırlamak için hemen hafif meyilli bir çimenlikte yuvarlanmayaaaa :D
    Hadi ! :D

    YanıtlaSil