30 Aralık 2012 Pazar

Ispanyol Paça

1991 yılının son günü, kar sürpriz yaptı, lapa lapa yağıyor.
Evin salonunda, büyük bir keyifle hazırlanmış çam ağacı
Ben, üçlü koltukta uzanmış, nezlemin geçmesini ve iyileşmeyi bekliyorum.
Televizyonda InterStar kanalı açık,
Black or White şarkısının klibini hayretle ve keyifle izliyorum.

İçimde tatlı bir heyecan, akşam İzmit'e gidiyoruz.
Yeni yıla, en yakın dostlarımızın Bulvar'daki evinde gireceğiz.
Bol karlı bir araba yolculuğu, annemin 'Dikkatli gidelim' sesi.
İlk defa üzerime giydiğim yeni yeşil kazağım, İspanyol paça kot pantolonum, 
Mutluluktan, adeta içim içime sığmıyor!

TV'de bir ilk! Levent Yüksel diye bir adam - Sertab Erener'in eşiymiş, Sezen Aksu ile aynı sahne de yepyeni bir şarkı söylüyor.
Elvan ve benim asıl heyecanımız ise, gece yarısından sonra TRT1'de yayınlanacak olan 'Pop Saati' programı; yeni klipleri gösterilecekmiş.
Yeni yılı kutladıktan sonra elektrikler kesiliyor, Pop Saati hayallerimiz yıkılıyor...
Ancak, pencereden dışarı bakınca daha beyaz daha temiz oluyor herşey.


Sabah oluyor, saat 9.00, yine en erken ben uyandım. 'Yaşasın!' demekten alamıyorum kendimi
Çok seviyorum erken kalkmayı. O yılın ilk gününü içime işliyorum. 
Şimdi düşünüyorum da, tam 20 yıl olmuş!
1992 yılbaşı anılarım hala dün gibi taze. 

Beni o yıla götüren burun akıntısı ve yılbaşı ruhuna teşekkürler :) 

Aysegul Kumova
30 Aralık 2012

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder